خانه وبلاگ pH متر قلمی ، پرتابل با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



pH متر قلمی ، پرتابل با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

pH متر قلمی ، پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع pH متر قلمی ، پرتابل را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات نحوه کار با ph متر قلمی-قیمت پ هاش متر قلمی-قیمت+الکترود ph, متر-قیمت ph متر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

pH متر قلمی ، پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع  نحوه کار با ph متر قلمی-قیمت پ هاش متر قلمی-قیمت+الکترود ph, متر-قیمت ph متر  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع pH متر قلمی ، پرتابل باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
pH متر قلمی ، پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع pH متر قلمی ، پرتابل در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد  نحوه کار با ph متر قلمی-قیمت پ هاش متر قلمی-قیمت+الکترود ph, متر-قیمت ph متر  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از pH متر قلمی ، پرتابل را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

pH متر قلمی ، پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  pH متر قلمی ، پرتابل را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی  نحوه کار با ph متر قلمی-قیمت پ هاش متر قلمی-قیمت+الکترود ph, متر-قیمت ph متر wtw توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

pH متر پرتابل | پی اچ متر پرتابل 
 پی اچ مترهای شرکت هانا HANNA در سه خانواده، رومیزی و یا Bench Top، پرتابل و یا Portable و قلمی و یا Tester تقسیم می‌شوند. پی اچ متر های پرتابل از نظر قابلیت دارای توانایی های بیشتری نسبت به pH متر های قلمی هستند.
ph متر قلمی نوعی از ph متر پرتال
pH متر های قلمی نیز در واقع از نوع پرتابل و یا قابل حمل هستند و شما می‌توانید با حمل این پی اچ مترها، آزمایش و یا نمونه‌گیری‌های خود را در مکان‌های مختلفی انجام دهید. اما در زمان خرید pH متر لازم است به این نکته توجه داشته باشید که توانایی و قابلیت‌های ph مترهای پرتابل گسترده‌تر و قیمت این تجهیزات نیز به نسبت pH مترهای قلمی بیشتر است. 
جهت آزمایش‌های روتین و معمول که نیاز به دقت بالا ندارند کاربر می‌تواند با خرید pH متر قلمی نیاز خود را با صرف هزینه‌ای کم مرتفع سازد. اما اگر نیاز است تا میزان پی اچ را با دقت بالا و به همراه پارامترهای دیگری نظیر دما، میلی‌ولت pH، قابلیت ذخیره اطلاعات، ارتباط با سیستم PC و …. پیشنهاد ما به عنوان تنها نماینده انحصاری هانا در ایران خرید پی اچ مترهای پرتابل است.
ویژگی‌های پی اچ متر پرتابل
پی اچ مترهای پرتابل نسبت به پی اچ مترهای قلمی دارای ویژگی‌های بیشتری هستند و حتی در بعضی از مدل‌ها با پی اچ مترهای رومیزی نیز از حیث ویژگی‌ها و دقت برابری می‌نمایند. پی اچ مترهای رومیزی کمپانی هانا را بصورت کلی می‌توان به سه دسته: پی اچ مترهای پرتابل ضد آب، پی اچ مترهای پرتابل ضد آب با کاربری مخصوص و پی اچ مترهای جنرال تقسیم نمود.
همانطور که ذکر شد ph مترهای پرتابل دارای ویژگی‌هایی هستند که در مدل‌های قلمی این ویژگی‌ها قابل مشاهده نیست. در این قسمت قصد داریم تا با شما را با برخی از این ویژگی‌ها بیشتر آشنا نماییم.
اندازه‌گیری میزان میلی ولت پی اچ و یا Ph-Mv
دقت داشته باشید که میلی‌ولت پی اچ با ORP کاملا متفاوت است. تمامی پی اچ مترهای موجود در بازار جهت اندازه‌گیری میزان یون‌های هیدروژن موجود در محلول و یا Ph ابتدا، از روش اندازه‌گیری الکتریکی استفاده می‌نمایند. در این روش میزان یون‌های هیدروژن موجود در محلول مورد اندازه‌گیری باعث ایجاد اختلاف پتانسیل بین الکترود مرجع و الکترود یون انتخابی هیدروژن خواهد شد.
pH متر قلمی ، پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات  نحوه کار با ph متر قلمی-قیمت پ هاش متر قلمی-قیمت+الکترود ph, متر-قیمت ph متر  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله pH متر قلمی ، پرتابل را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از pH متر قلمی ، پرتابل را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟